دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
شنبه, 01 اردیبهشت,1403

کفش کودک


کفش کودک

كاموا به رنگ دلخواه

 قلاب متناسب با ضخامت كاموا

 1. كف كفش: ابتدا 20 دانه زنجير سرمی‌اندازیم و در هر دانه زنجير، يك بافت با پشت قلاب (یعنی با انداختن نخ کاموابه روی قلاب،آن را داخل دانه زنجیر نموده و بیرون می‌آوریم و بدین ترتیب 3دانه را 2دانه و 2دانه را 1دانه می‌کنیم یا پایه‌ بلند) مي‌بافيم وتا سه رج ادامه مي‌دهيم به گونه‌اي كه مستطيلي ايجاد شود. بعد دور تا دور مستطيل را يك رج می‌بافیم كه شكل بيضي بگيرد.

2. ديواره‌ی كفش: ابتدا 10دانه زنجير بافته و در هر زنجیر یک بافت بدون گرفتن پشت قلاب (پایه‌ کوتاه) می‌بافیم واین کار را ادامه می‌دهیم تا به صورت نواری بافته شود. اندازه این نوارباید به اندازه‌ی دورتادورکف کفش باشد.

3. سپس بدون پشت قلاب (پایه‌ کوتاه)کف کفش را به نوار بافته شده، متصل می‌کنیم و دو سر نوار را با همان بافت پشت قلاب به یکدیگر وصل میکنیم.

4. از جلوی کفش، نخی را از طریق سوزن وارد بافت کرده و می‌کشیم و گره می‌زنیم تا برآمدگی جلوی کفش ایجاد شود.

5. پاپیون روی کفش: ابتدا20 دانه زنجیر بافته و 4 رج می‌بافیم که مستطیل ایجاد شود. وسط مستطیل را با نخ کاموا جمع می‌کنیم تا پاپیون درست شود و آن را بر روی کفش می‌دوزیم.

می‌توانید کفش را در دو رنگ یا چند رنگ ببافید و از دور کفش، بندی نیز به آن اضافه کنید. این بند می‌تواند اندازه‌ی کفش را متناسب با ساق پای کودک تنظیم کند تا از پا بیرون نیفتد.

شماره نشریه:  شمیم نرجس شماره 29


تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (2196)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Escort