دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
جمعه, 10 فروردین,1403

دلتنگ اويم كه در گوشم نجوا كرد


دلتنگ اويم كه در گوشم نجوا كرد

به نام او شروع مي كنم كه شروع و تمام فقط به نام اوست اويي كه عزت مي دهد هر آن كه سير بندگي را خوب بشناسد، خوب بياموزد، خوب تمرين دهد خوب به نمايش بگذارد و در انتها عند مليك مقتدر جاي مي گيرد.

در اين دل نوشته درس پس مي دهم به استادي كه از او بندگي ديدم و ديگر هيچ، سلامش، كلامش، قدمش، قانونش بندگي بود در روزهاي ورود، يادم داد اول تزكيه و با سوره حجرات آشنايم كرد و صفات متقين را برايم به نمايش گذاشت او كه به حق قرآن و عترت را كنار هم قرار داد و آموزش داد.

دلتنگ اويم كه در گوشم نجوا كرد تو مأمور به وظيفه اي، زن بودن و خانواده را به ياد داشته باش. تو براي مبارزه با مردان و اثبات توانمندي هاي زنانه نيامدي، هر كس در جايگاه خودش زيباست پس با درس حقوق همسران چگونه همسر بودن را و با تعليم و تربيت فرزند مادري كردن را به من آموخت با تفكيك كلاس متأهلين از مجردين به مادران فرصت بيشتر مادري كردن و به دختران فرصت بيشتر آموختن را داد در كنار اين همه دقت و ظرافت در برنامه ريزي به سمت عبوديت مرا با ابزار اصول، منطق مجهزم كرد و به من آموخت امروز نياز به شناخت و كاتب سياسي و روز ديگر اقتصادات. پس آموختم فرزند زمانه خود باشم، اما هميشه در يك مسير و يك اصل و آن هم بندگي او به همه شاگردان خود تذكر داد در كنار بالا رفتن از پله هاي علمي فرود و سجده را براي خدا فراموش نكنيد و متذكر شد فردا مي خواهيد تعليم دهيد، تبليغ كنيد، برنامه بنويسيد، پس بياموزيد اصل اولي را. به خدا دعوت كنيد نه به خود، بعد اصول آموزش و مديريت را ياد بگيريد، مخاطبان را بشناسيد و بدانيد همه با يك استعداد و يك علاقه آفريده نشدند، استعدادهاي آنها روزي و در جايي شكوفا مي شود بياموزيد كه اين درگاه اخراجي ندارد پس برنامه اي بنويسيد كه حداكثر را شامل شود. اما اول سر در مدرسه نرجس سلام الله را بخوانيد كه نوشته اينجا جز بندگي چيزي ياد نمي دهند و بعد بنويسيد برنامه اي را كه محوريت آن: 1- اخلاق 2- زن بودن و خانواده 3- مناسب با زمان تا بتوانيد نسلي توحيدي تربيت كنيد.

من ايمان دارم اين فضا عطر و بوي عبوديت او را تا قيامت حفظ مي كند و هر كس در اين مكان وارد شود به اندازه ظرفيت خود بهره مي برد و اين فضا روز قيامت نزد باري تعالي شهادت مي دهد و حضرت باري با افتخار اشاره مي كند اين بنده من است و ندا خواهد رسيد: «فادخلي في عبادي و ادخلي جنتي»

شماره نشریه:  شمیم نرجس شماره 12


تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1550)

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Escort