دی ان ان evoq , دات نت نیوک ,dnn
جمعه, 10 فروردین,1403

اقدامات خصمانه‌ی ترامپ در مسأله‌ی فلسطین
مائده رضایی رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا دونالد ترامپ اقداماتی را به بهانه‌ی حل مسأله‌ی فلسطین اتخاذ کرده که در جهت دشمنی با ملت فلسطین و تهدید کننده‌ی آینده‌ی آنان است. این اقدامات که متعرض حقوق قانونی این ملت نسبت به سرزمینشان شده بخش جدایی‌ناپذیری از معامله‌ی قرن یا مقدمه‌ی آن به‌شمار می‌آید. از مهم‌ترین این تصمیمات می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: 1. به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آ...    ادامه »
مناجات شهید محمدرضا لولاچیان
پروردگارا، کریما، رحیما، ای محبوب محبان، ای معشوق عاشقان، ای غوث مستغیثان، ای پناه بی‌پناهان، ای درمان دردمندان، ای سرمایه و غنای مستمندان، ای امید امیدواران، ای نجات گمراهان، ای روشنی دل عارفان، ای فروغ قلب خالصان، ای امین شاکران، کدام جستجوگران به جستجویت برخاست و ناامید از جستجو بازگشت و کدام عاشق دلباخته به درگاه لطفت آمد و به وصال تو نرسید؟ آنان‌که در این دریای خروشان حیات به جستجویت برخاستند تو را یافتند و آنان‌که به عشق دیارت با پای دل به سویت آمدند با دیده‌ی جان به دی...    ادامه »
اقتصاد  فلسطین
مائده رضایی این کشور تحت اشغال از برکات زمینی و اقلیمی بسیاری برخوردار است و ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی جهان اسلام را دارد. اما در حال حاضر به دلیل سلطه‌ی صهیونیزم بر 90% آن، این استعداد همچنان بالقوه مانده است اما بدین معنا نیست که دو بخش آزاد آن کرانه‌ی باختری و نوار غزه از اقتصادی رو به رشد بی‌بهره باشند؛ بلکه در سایه‌ی نظام اقتصادی روزآمد، همچنان از اندک ثروت زمینی و اقلیمی و نیروی انسانی کوشا و امیدوار، حداکثر بهره را می‌برند. به منظور آشنایی با این نظام مؤسسه ...    ادامه »
 گذری بر مراکز علمی در فلسطین
مائده رضایی  جایگاه علمی و مراکز علمی فلسطین نام فلسطین با فرهنگ جهاد و شهادت درآمیخته است که فرهنگی اسلامی و برخاسته از آموزه‌های قرآن و سنت نبوی و ائمه‌ی هدی (ع) است. فرهنگی که ریشه‌ی علمی دارد. بدون شک دلاورانی چون دلیر مردان انتفاضه و حماس امروز، تداوم سپاهیان غزوات صدر اسلامند که از چشمه‌ی دانش الهی قرآن کریم نوشیدند و به برکت آن و رهبری پیامبر اکرم(ص) جامعه‌ی متوحش جاهلی عربستان را به جامعه‌ای متمدن و با فرهنگ بدل ساختند. فلسطین نیز که مهد دانش پی...    ادامه »
اسلام و آزادی بیان از دیدگاه مقام معظّم رهبری
ریشه‌ی آزادی در اسلام عبارت است از شخصیت و ارزش ذاتی انسان که بنده‌ی هیچ کس غیر خدا نمی‌شود و در حقیقت ریشه‌ی آزادی انسان توحید و معرفت خدا و شناخت خداوند است.    ادامه »
می‌خواهم به یاد شما بیاورم
امر به معروف و نهی از منکر در کلام رهبری / عاطفه زینلی الف.آمران به معروف 1. اوّلین آمر به معروف خود ذات مقدس پروردگار است که می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ وَإِيتَاءِ ذِي الْقُرْبَى وَيَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ وَالْبَغْيِ...» (نحل/90). خدا آمر به معروف و ناهی از منکر است (بیانات در حرم مطهر رضوی، 01/01/94). 2.  وجود مقدّس پیامبر معظّم اسلام… از برترین آمران به معروف و ناهیان از منکر است؛ آیه‌ی قرآن [می‌فرماید]:...    ادامه »
نقش یهود در اقتصاد جهانی
دلیل حرص یهود بر جمع آوری مال به طرز عقیده‌ی آن‌ها که خود را ملّت برگزیده‌ی خدا! می‌پندارند، ارتباط دارد. زیرا آنان می‌خواهند بر جهان استیلا یابند.    ادامه »
تأثیر مقاومت بر جبهه‌ی اقتصاد مقاومتی و...
تأثیر مقاومت بر جبهه‌ی اقتصاد مقاومتی و مقاومت اسلامی فاطمه زنداقطاعی عزّت و سربلندی شیعه از مهم‌ترین آرمان‌های مکتب امام حسین(ع) است و این ارزش، پایدار نمی‌ماند مگر با مقاومت و استقامت. آنچه ما را برآن می‌دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم دو محورمهم است: 1. مقاومت فرهنگی و اقتصادی که به توصیه و سفارش رهبر معظّم انقلاب آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در مواجهه با تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی و... در جبهه‌ی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مطرح است. ...    ادامه »
نحوه‌ی شکل‌گیری اسرائیل غاصب
مهاجرت صهیونیست‌ها به فلسطین، زنگ خطر گوش خراشی بود که اعراب را بیدار کرد و موجب ایجاد اعتراض‌هایی شد. از سال 1921 میلادی شورش‌ها و اعتراضات فراوان علیه صهیونیست‌ها در فلسطین به وقوع پیوست.    ادامه »
مروری بر نهضت انقلاب اسلامی
بزرگترین وابستگی ملّبت‌های مستضعف به ابرقدرت‌ها و مستکبرین، وابستگی فکری و درونی است که سایر وابستگی‌ها از آن سرچشمه می‌گیرد.    ادامه »
صفحه 2 از 6ابتدا   قبلی   1  [2]  3  4  5  6  بعدی   انتها   
Escort